The loser has to fall

Ostatnio zbyt często płaczę.

Zupełnie przestałam dawać sobie radę. Aż się zdziwiłam, że można jeszcze bardziej sobie nie radzić. A jednak można. Tonę. Topię się, rozpaczliwie machając łapkami, a ludzie, których znam, stoją tylko na brzegu, patrzą i mówią: „Nie przesadzaj, wyjdziesz z tego!”. Oczywiście ci, którzy wiedzą, co się dzieje. Może źle robię, ale tym, których uważam za sobie najbliższych, nie pisnęłam niemal ani słówka. Tyle, co przebąknęłam czasem w rozmowie z Bułą czy Mimi, że „trochę mi nie idzie”. Trochę. Jakie to zabawne.

To, co wydawało mi się być moim uporządkowanym, stałym życiem nie przetrwało zmian. Okazało się być marnym domkiem z kart, chwiejącym się przy najlżejszym podmuchu. A ja mimo wszystko próbuję utrzymać go w całości. Jakaż ja jestem głupia. Przecież nawet jeśli ocalę, to tylko część. Kosztem reszty. Niezależnie od tego, którą z części wybiorę.

Idź do kąta i becz, ofiaro losu.

Skomentuj

