Telegram #7

Wypad weekendowy się udał. Może i dlatego, że parę rzeczy zostało wyjaśnionych, a parę innych sobie uświadomiłam. Buła to całkiem niezły materiał na przyjaciółkę, w dodatku chętny, także można próbować. A Pati… Cóż. Po rozmowach z Bułeczką i Magdą doszłam do wniosku, że chyba tak się musiało stać. Lata minęły, ja dojrzałam, a ona ani trochę. W tej sytuacji przyjaźń nie miała żadnych szans. Oczywiście o ile w ogóle to była przyjaźń.

Aha. I wbrew oczekiwaniom nie rozkleiłam się po spotkaniu z Mareczkiem. Czyli chyba jest dobrze.

Skomentuj

