Daydream

Może to głupie. Może to naiwne. Ale mimo wszystko mam jedno takie szczególne marzenie, które ostatnio sobie uświadomiłam.

Od kogoś, kiedyś usłyszeć takie niby proste, a ileż znaczące zdanie: „Nie darowałbym sobie, gdyby coś ci się stało”.

 

Że byłoby mi miło, to mało powiedziane.

Komentarzy 7 to “Daydream”

  1. Ba, myślę, że każdy by chciał. Nawet, jeśli nie każdy się przyzna 😉

  2. Nie wiem czy to jest to samo, ale Tej w której jestem zakochany, jak wychodziliśmy z przychodni, gdzie była na badaniach, jak zobaczyła moją troskę na twarzy powiedziała mi:
    – Chyba bardziej się tym przejmujesz niż ja
    Odpowiedziałem:
    – Chciałbym tylko, żeby wszystko Ci się w życiu ułożyło..

  3. @archlich – no ba, jak to mówią.
    @piterek – myślę, że chodzi o jedno. I to samo 🙂

  4. Po pierwsze – dzięki za życzenia pod notką na moim blogu 😉
    Po drugie – przeczytałem troche więcej niż tylko ten artykuł, ale cały czas jeszcze niewiele z tego co zamieściłaś na Twoim blogu, ale mimo wszystko jestem przekonany, że w końcu spotkasz kogoś kto Ci to w końcu powie bo muszę przyznać, że z tych notek wyłania się obraz naprawdę interesującej i nietuzinkowej kobiety 😉

  5. czlek czeka, czeka az sie doczeka. tez czekam, bo juz swoja bajke przezylam i teraz wyrzucilo mnie do rzeczywistosci. do nastepnego rozdzialu.

  6. Piękne marzenie. Proste, przyziemne, realne, a jednak tak trudne do spełnienia…

  7. @Gumior – dziękowania, dziękowania. Nie ukrywam, że miło by było, gdyby faktycznie tak się stało 🙂
    @Störungsquelle – tylko ile czeka? Niecierpliwa jestem…
    @drevniak – to, co wydaje sie być najprostsze, zawsze okazuje się być najbardziej skomplikowane. Może to i lepiej? Nieprosta to droga, żeby to, co proste, było proste, a nie prostackie.

Skomentuj

