Touch

Mam ochotę na odrobinę czułości. Zwyczajnie. Żeby nie zmarznąć w zimnej pościeli, tylko w bliskości zasnąć z poczuciem wszechogarniającego szczęścia, nie bojąc się niczego i o nic. Wbrew tym wszystkim, którzy przypięli mi etykietkę złej i wyzutej z uczuć, cieszyć się chwilą, słysząc jego oddech i czując na swoim ciele jego ciepło. Kochać i być kochaną. Czy to naprawdę tak wiele, że nie mogę tego dostać? Czy może za mało tego chcę, za mało do tego dążę? A może po prostu nie zasługuję?… Już nie wiem.

„Otworzyłam ci okno na tę moją samotność. (…) Czy jesteś na dole?…”

komentarzy 7 to “Touch”

  1. Wychodzę z założenia, że na wszystko przyjdzie czas. Choć wraz z powolnym marszem wiosny to wielu ludzi narzeka na brak czułości, ja również. Choć teraz, po nieprzespanej nocy z zalążkami grypy to mam dosyć ciepła 😛

    A Wiara i Nadzieja wrócą same, tak mi się jakoś zdaje. Chwilowe zapaści woli i słomiany zapał to moje specjalności. Dziękuję za odwiedziny, miło mi 😉

  2. Kochaj i walcz, parafrazując tytuł filmu. Książę może być ślepym bucem (albo po prostu facetem, na jedno wychodzi), potrzeba sporo czasu. Ja tam o swoją miłość rok walczyłem 😉

  3. ..a mi nie wyszło, ale za to jestem z Nią w bardzo dobrych stosunkach – rozmawiamy o wszystkim, wspólnie śmiejemy się i żartujemy, lubi ze mną być.. Uzbroiłem się w cierpliwość i być może kiedyś zaowocuje, aczkolwiek słyszałem, że jeżeli kobieta od początku czegoś do ciebie nie poczuje ponad zwykłe uczucie, to tym bardziej potem będzie jej zależeć na utrzymaniu przyjaźni.. nie wiem ile w tym jest prawdy, ale tzw. „nadzieja” pozwala mi patrzeć na przyszłość optymistycznie – zresztą gdyby nie Ona, to nie miałbym takiej pogody ducha jaką mam obecnie i nie zmieniłbym się tak in plus – zaszczepiła mi cząstkę swojej energii, za co będę jej wdzięczny do końca mych dni.

  4. @Nikołajewicz – wiem, wiem… Niecierpliwa jestem strasznie od małego. Zawsze chciałam mieć wszystko już i teraz. Myślę, że to przez to mam trudniej w życiu 😉
    @Shinigami – wbrew pozorom gryzę i kopię, żeby tylko dobrnąć celu. I też walczę od roku, także… witam w klubie 🙂
    @piterekd – i widzisz. Dobrze masz, że chociaż tyle. Myślę, że to dużo… Przede wszystkim dlatego, że chociaż chce z tobą gadać i nie sprawia wrażenia, jakby się ciebie bała. A z tym, że kobieta od początku musi czuć… Jako samiczka zaprzeczam. Wydaje mi się, że to kwestia mocno indywidualna, także… powodzenia 🙂

  5. Ojej…
    to.. o czym marzysz dostaje się tylko wówczas gdy się bardzo wiele daje. 🙂

    Serdecznie pozdrawiam

    ps.
    odrobina… nie daje wszechogarniającego szczęścia. Daje złudę… i gdy się wyczerpie… poczucie krzywdy. Nie chciej odrobiny – idź na całość !?

  6. Dziękuję. Dobrze wiedzieć.

  7. Jak przeczytałem teraz co napisałem, to zdumiało mnie skąd u mnie tyle mądrości… 🙂

    Dobrego tygodnia

Skomentuj

