Sunny

Wychodzę z założenia, że nie lubię uszczęśliwać ludzi, bo oni nigdy mnie nie uszczęśliwiają. Ale co mi szkodzi, zasady i założenia są po to, żeby je łamać.

Zza chmur wyszło słoneczko i świeci mi przez okno prosto w twarz tak, że chwilami nie widzę literek na ekranie monitora. W telewizji poszedł fajny film, który przypomina mi dawne, lepsze czasy. Zaczął się weekend. Tak, chwilowo mogę stwierdzić, że mam dobry humor.

I jak, zadowoleni? 🙂

 

Tak czy siak nie cieszcie się. Jak znam życie, niedługo znowu namarudzę. I sie wyrówna. Ale gdy wiosna przyjdzie na dobre, to na pewno będzie lepiej. Po prostu nie trawię zimy. Nigdy nie trawiłam. Bo zimą nic się nie chce, zimą trzeba się pakować jak prezent i zimą szybko robi się ciemno. Ja potrzebuję słoneczka. Dużo słoneczka. Od razu zachce mi się wszystkiego. Nawet rozpychania się łokciami o swoje. Zawsze to troszkę bardziej optymistyczne, niż stagnacja w postaci siedzenia w fotelu.

Komentarzy 9 to “Sunny”

  1. Takie wpisy czyta się znacznie lepiej 🙂

  2. To naciesz cię, podejrzewam, że w najbliższym czasie więcej takich nie będzie 😛

  3. Z za słoneczka wyszła chmurka, później druga no i trzecia… Pies leży zwinięty w kłębek, n anim kot…
    Szaro, buro, sennie…

  4. Dobrze piszesz, 🙂 złe samopoczucie to wina tej szarej zimy, ale na szczęście tuż, tuż wiosna już przed nami. 🙂

    Pozdrawiam serdecznie!

  5. prosowski Says:

    Ja też nie przepadam za zimą, aczkolwiek nie wpływa to na moje samopoczucie, tylko przeszkadza mi stopiony śnieg i jak jest czasem AŻ za zimno 😀

  6. Hm, może zaryzykuję pytanie, które z tym wpisem nie jest zbytnio związane – oglądałaś ‚Fight Club’? 😉

  7. Niestety nie. Nie jestem na bieżąco z filmami 😉

  8. To film z ’99, przetłumaczony jakimś cudem na ‚Podziemny Krąg’. Wczoraj leciał na Polsacie, więc miałem okazję go sobie odświeżyć i tak mnie wzięło znowu, bo jest to – moim zdaniem – dzieło co najmniej świetne 😉

  9. Nie wiem jak tu trafiłem 🙂 ale jest ok 😛
    a ten film „podziemny krąg” jest Zaje**** przypomina moje życie 😛

Skomentuj

