Niepewność

Mam wrażenie, że wszystko wymyka mi się z rąk. Że nie panuję nad sytuacją. Boję się. Przyczyna jest właściwie niesprecyzowana, ale boję się cholernie. Mam straszną ochotę stanąć i wszystko to z siebie wykrzyczeć. I pewnie zrobiłabym to, gdyby nie ewentualnie konsekwencje. Chociaż… Może byłoby lepiej, gdyby chociaż z mojej strony wszystko stało się jasne?

Liczę, że jednak najbliższe dni przyniosą ukojenie. Bo inaczej zwariuję. Niepokój i niewiedza to najbardziej zabójcza para, przynajmniej teraz.

komentarze 2 to “Niepewność”

  1. archlich Says:

    Bardzo łatwo byłoby mi doradzić, żebyś to zrobiła… ale to nie takie proste, o czym wiesz.
    Chociaż z drugiej strony, prawda i pewność warte są poniesienia konsekwencji, czyż nie?

  2. Nie mam pewności.

Skomentuj

