Kraul w lampce wina

Uwaga. Będzie notka brzydka i wulgarna. Czyli taka jak ja dzisiaj. Wszystkich wrażliwych na rynksztokowe słownictwo przepraszam, ale muszę. Bo wybuchnę.

 

 

Kociooki się żeni. Za dwa tygodnie.

Nosz chuj by to strzelił. Miodzio, nie? On, posiadacz jednego z nielicznych znanych mi zmysłowych, pięknych ciał, weźmie ślub z jakimś kaprawookim czupiradłem. No ludzie, sprawiedliwości! Ta pokurczona kurewka, której sam widok przyprawia mnie o chorobę morską, będzie jego żoną! Cudownie, nie? Zaje-kurwa-biście!

Gdyby nie Mimi, tobym popisowo ochujała. A tak najwyżej się najebię winem. Jeszcze z wyjazdu zostało. Po raz pierwszy w życiu wino mi smakuje, ludzie, co się ze mną dzieje?!?

Obawiam się tylko, że przez te dwa tygodnie mimo jej wsparcia dostanę świra. Pojadę tam, mimo tego, że w tym czasie mam od cholery innych zajęć. Pojadę i przy wszystkich zajebię pierdolonej jaśnie pani Rozczochranej Kaprawookiej, po chyba totalnie ocipiałym mężu Kociookiej, aż się we własne falbanki zaplącze! Naruszę jej w dupę jebaną urodę siksy w sukni panny młodej! I wbiję do jej zrytego rozczochranego łba, że nie dla psa kiełbasa!

Kurwa. Co się ze mną dzieje…?

Chyba przypomnę D. o jej zaproszeniu na imprezę tj. wspólne tańce i nawalenie się. Teraz mi się przyda, że w mordę strzelił.

Ogólnie wszelakie zaproszenia na wspólne picie w dniach do dnia wesela jebanych państwa Kociookich chętnie przyjmę.

I ogólnie pies cię jebał, zasmarkana dziwko. I was wszystkich.*

 

 

 

* autor używając tego zwrotu oczywiście nie miał na myśli „wszystkich” jako ogółu ludzkości.

 

Skomentuj

