Wulkan żalu

Tak, tak – to ja.

Znowu wylewa się ze mnie żal. A może i jad. Albo i mieszanka.

A wszystko przez Czarnulka. Po prostu pochwalił się swoimi zdjęciami z wakacji, które aktualnie chyba spędza nad morzem. Ze swoją Miss. No i znowu moja mało radosna przypadłość dała o sobie znać. Tak, zazdroszczę jej. Zazdroszczę jej tak fajnego faceta, jakim jest Czarnulek. Chociaż w tym wypadku słowo „fajny” nie oddaje tego, co chciałabym przekazać. Kiedyś stwierdziłam, że każdy ciekawy pan, jakiego spotykam na swojej drodze, z racji tego, że jest osobą niebanalną musi już być zajęty. I coś w tym jest. A wyjątki typu Sindbad czy początkowo Książę tylko potwierdzają regułę.

A tak apropos Księcia… Ostatnio Mimi powiedziała mi, że podziwia mój upór w jego sprawie. „Ja bym pewnie NIC nie zrobiła…”. Tylko nie wiem, czy ten upór to zaleta czy wada. Czy przybliża mnie do niego, czy oddala.

Skomentuj

